Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε σφάλμα στην παραγγελία σας, είτε στην ποσότητα είτε στο είδος των παραγγελθέντων προϊόντων, ή αλλάξετε γνώμη μετά την online καταχώριση της παραγγελίας, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, μόνο αν τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στις συνεργαζόμενες εταιρείες προς αποστολή. Για την ακύρωση επικοινωνήστε με την Π. Παγκράτης & ΣΙΑ ΕΕ, που εδρεύει στην Λεωφ. Μεσογείων 467, Κτίριο A, 153 43, Αγ. Παρασκευή με τηλ. +30 210 80 30 341, e-mail: info@waterfloss.gr.
Επιστροφή προϊόντων
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από τα online καταστήματά μας, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς, ώστε να το να το αποστείλετε ή να τα προσκομίσετε στην έδρα/φυσικό μας κατάστημα Λεωφ. Μεσογείων 467, Κτίριο A, 153 43, Αγ. Παρασκευή αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που προμηθευτήκατε ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. +30 210 80 30 341, ή με e-mail στο info@waterfloss.gr ή επισκεφθείτε την έδρα/φυσικό μας κατάστημα . Εφόσον μετά την εξέταση του προϊόντος, το οποίο πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα παραστατικά αγοράς του καθώς και τα υλικά συσκευασίας του, διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττώματος τότε: θα προβούμε χωρίς επιβάρυνσή σας, σε άμεση διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ομοειδές, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, άλλως θα σας χορηγήσουμε κουπόνι ίσης αξίας για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας. Εναλλακτικά μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας από τη σύμβαση.
Μη ελαττωματικά προϊόντα
Η επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων γίνεται ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, υπό τις νόμιμες προϋποθέσεις. Διαβάστε προσεκτικά το κείμενο που ακολουθεί προκειμένου να ενημερωθείτε για το δικαίωμα και τη διαδικασία νόμιμης υπαναχώρησης από τυχόν σύμβασή σας με την Ariston Dental.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 210 80 30 341, ή με e-mail στο info@waterfloss.gr προκειμένου να μας εκθέσετε το πρόβλημα και να εξεύρουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε αυτό.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την ετερόρρυθμη εταιρία με την επωνυμία «Π. ΠΑΓΚΡΑΤΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ», που εδρεύει στην Αγία Παρασκευή, Λεωφ. Μεσογείων 467, Κτίριο A, 153 43 (+30 210 80 30 341, email: info@waterfloss.gr) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στην έδρα/φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.
Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:
α) Επιστροφή χρημάτων:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.
β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με τους εξής τρόπους:
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Ariston Dental, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία στο τηλ. +30 210 80 30 341, ή με e-mail στο info@waterfloss.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στην έδρα/φυσικό μας κατάστημα σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων, καθώς και για ό,τι αφορά στην εγγύηση των προϊόντων που παρέχει, κατά νόμο, ο προμηθευτής.